L’hort del BIM

Hola, jo sóc el Nil Cabello, alumne de comissió verda des de fa dos anys amb l’Ana i en aquest article us explicaré l’experiencia que jo he tingut durant aquests dos anys.
L’any passat el que vam fer va ser un hort, ens va costar una mica perquè la terra de la parcela estava molt seca, tot i així, ens vam esforçar i ho vam poder aconseguir. El que vam fer és remoure molt la terra i posar-hi fem. Així, van créixer cebes, enciams i bledes. Recordo que alguns alumnes es menjaven les cebes crues recent agafades i deien que els hi agradaven molt!
Aquest any, comparat amb l’any passat, és més fàcil perquè la terra ja està bastant preparada i per tant només hem d’acabar de remoure i plantar (cosa que ja hem fet en dos de les quatre parcel·les i també a l’hort que hi ha a l’entrada de l’institut).
Ara tenim previst plantar flors per decorar l’entrada de l’institut i emplenar les altres parcel·les amb més aliments. Ja us mostrarem fotos quan tot hagi crescut. Estem impacients!

Espero que l’any que ve puguem plantar més aliments i seguir amb aquesta pràctica que tant ens agrada!