Les portes obertes del BiM, una festa! Roger Bajona i Adrià Mensa, 1r d’ESO

El dilluns dia 5 i el dissabte dia 10 a l’institut Badia i Margarit hi van haver les portes obertes. El dilluns va ser de les 17:30 a les 19:30 i dissabte de les 11:00 a les 13:00. Va venir molta gent a visitar el centre i també érem molts alumnes ensenyant el centre en general o algun projecte específic.

A l’aula Mercury hi va haver una xerrada explicativa sobre el projecte educatiu de el nostre institut i les futures infraestuctures de l’institut. La xerrada la feia l’equip directiu i molts alumnes voluntaris de primer d’ESO amb la Imane de tercer. A cada classe hi havien diferents activitats, com per exemple a la Jiménez hi estaven els de la LegoLeague i els escacs; a la Rigolfas balls i xerrada de l’AMPA; a la Godall, pintura per a nens petits; la Hipàtia va canviar les mates per la banda de música per un dia; teatre a la Xirgu; exposicions a la Curie i a la Meitner, on els diferents professors i alumnes estaven explicant les seves assignatures i els seus projectes.

Durant les portes obertes va haver-hi venda de samarretes i paradeta de berenars de Com Sona l’ESO o de l’AMPA, segons el dia. Els nens i nenes de 1r d’ESO fèiem de guies ensenyant a la gent les nostres classes, els nostres treballs i tot el que ens encanta del nostre institut. Els de 2n d’ESO i 3r d’ESO estaven al Com Sona l’ESO a la banda de música, als partits al pati, pintant amb els nens petits…

Al mòdul exterior hi havia el Carles, professor d’EF i alguns alumnes que estaven amb ell per fer mindfulNess. El dissabte, al gimnàs hi havien 2 monitors fent zumba i hi havia partits dels jocs escolars a les pistes. La gent que volia podia anar a veure partits que feien els nens d’extraescolars, i al final hi va haver un partit de alumnes de 3r contra els pares i va ser molt interessant i divertit.

Aquesta any hem fet dos dies de portes obertes a l’institut perquè som un centre petit d’espai, però cada dia som més alumnes i professors a ensenyar qui som i què fem, i més famílies i alumnes interessants en visitar-nos. Esperem que aviat puguem fer les portes obertes a l’institut gran amb molt més espai perquè entre alumnes, professors i projectes exposats, l’espai se’ns queda petit.

Roger Bajona i Adrià Mensa, 1r ESO