La meva vida escolar 3: Joan V. 1r d’ESO.

Hola, em dic Joan i faig primer d’ESO al Badia i Margarit. Jugo a hàndbol amb l’Aitor, a Igualada i entrenem els dilluns, dimecres i divendres a Les Comes.

El dimecres i els dijous vaig a l’Escola de Música i hi toco la trompa. Els dijous vaig a banda sonora amb el Diego.

El curs passat anava a l’escola Montbou i hi havia uns 120 alumnes i uns mestres molt bons; érem escola verda i les dues coses que més em van agradar van ser les colònies que vam fer i que hi havia una pilota per a cada classe a l’hora del pati.

Ara vaig a l’institut Badia i Margarit i ara és tot més difícil. Les coses positives són que tinc més professors i que fan les classes divertides. El que menys m’agrada és que fem massa feina i que m’agradaria tenir més estona de pati.

A l’institut he fet nous amics: L’Abdel, l’Ona, els dos Pol, la Juliette… i m’ho passo molt bé.

Joan Valentí, 1r ESO