La meva vida escolar 2: EXTRAESCOLAR DE FUTBOL. Kim, 1r ESO.

Hola, em dic Kim. Sóc alumne del Badia i Margarit i sóc un apassionat del futbol. Avui us presentaré l’equip del BIM; qui som, quants gols portem cadascú i els entrenaments que fem .

Primerament dir-vos que els dos porters són l’Adria i l’Álvaro. Són molt importants perquè sense ells no guanyaríem cap partit. El defensa és l’Álvaro, quan no fa de porter.

Les ales són el Joan, l’Arnau, el Bern, el Biel, l’Ivan, i per últim però no menys important l’única noia de l’equip, l’Ona, que juga molt i molt bé. Els davanters som l’Anthony i jo -el Kim.

Passem ara a repassar quants gols portem cadascú, perquè es tracta que no ens marquin cap gol, però de fer-ne molts:

L’Álvaro ha marcat 1 gol. L’Adrià ha fet 2 gols; El Joan Ferrer ha marcat 3 gols i l’ Arnau, 6; el Bern , 3; el Biel ha marcat 1 gol; l’Ona encara no ha marcat cap gol, però segur que aviat en macarà algun; l’Anthony ha fet 1 gol; i, per, últim jo he marcat 14 gols, tinc el rècord de l’equip.

L’horari dels entrenaments és de 4:15 a 5:15, els dimecres i els divendres es de 4:30 a 5:30.

Els entrenaments es basen en una miqueta de passes,aleshores fem una mica de contratacs i despres fem un estona de partits.

I a mi m’agradaria que em cridés un observador perquè a mi m’han cridat molts equips (l’Igualada, San Maure, Nàstic de Manresa …) però em fa por anar-me’n a viure a un altre lloc perquè no vull perdre els meus amics, ni el meu institut.

M’agradaria que em crides el Tarragona. Ara m’han nominat per al millor esportista de Catalunya. Però no sé si guanyáre,ojala!! El meu somni es fitxar per un gran equip d’èlit.Ja sé que és molt, però no pasa res.

Un altre gran somni, es anar-me´n a viure, amb un gran amic que es diu Álvaro -que he conegut a l’institut- a Anglaterra i fitxar per l Manchester United.