La meva vida escolar 1: LA MEVA PETITA I PERFECTA VIDA, Joana Riba, 1r ESO

Hola! Em dic Joana i vaig néixer el dia 24 de gener del 2005. A la foto tenia 5 anys.

La meva llar d’infans va ser primer la Ginesta , a Igualada,  a la classe de les formigues i després, el Molinet, a Vilanova, a la classe dels pingüins.

A P-3 vaig començar a l’escola Marta Mata, de Vilanova del Camí. Per a mi, és la millor escola on he pogut anar i que ha existit mai.

Treballàvem sense llibres, per projectes i per comunitats. No teníem professors per a cada assignatura. A 6è vaig ser la més gran de tota l’escola.

Ara vaig a l’institut Badia i Margarit i també m’agrada molt, però hi ha mes exàmens i deures, professors per a cada assignatura. De moment, de l’institut em van agradar molt les colònies d’anglès a Planoles, de Stage Arts.

A l’institut he fet molts amics nous: la Natàlia, la Noa, la Yasmina…

D’extraescolars vaig al Conservatori de Música d’Igualada, on toco la trompa i a handbol, a Vilanova.

Aquí s’acaba la meva petita vida escolar. Ara us explicaré una mica com sóc: divertida, amigable, riallera, juganera, no paro mai quieta, no m’agrada posar-me a estudiar ni fer deures, però es la meva obligació. Avorrir-me és el que més odio del món. Els meus professors diuen que sóc molt treballadora.

Tinc dues germanes, la Laura i la Carla, i un cosí amb qui no ens veiem gaire però quan ens veiem no parem!

Joana Riba, 1r ESO