Khaoula Jouhari, guanyadora del concurs de logos pel projecte GEETS (Erasmus+ KA101)

El dimecres 23 de gener del 2019, va tenir lloc la cerimònia d’entrega del premi a la guanyadora del concurs de logos pel projecte GEETS, Khaoula Jouhari; una cerimònia de llengües i presentada en llengües on diferents professors van presentar l’acte en català, castellà, anglès, francès, italià, alemany, llengua de signes catalana, àrab i portuguès.

Després del treball col·laboratiu entre diferents matèries: CiV en anglès i francès, la ViP i l’anglès, tots els alumnes de l’institut van elaborar un logo per al projecte GEETS, l’objectiu del qual és millorar les habilitats del professorat per tal d’augmentar la competència global i plurilingüe dels alumnes. El logo finalista escollit per representar el nostre institut, el de la Khaoula, va competir amb els logos de sis instituts públics catalans més participants també en el projecte Erasmus+. Finalment, va ser el del nostre institut, el logo seleccionat per ser la imatge del projecte.

L’entrega del premi va tenir lloc a l’aula Mercury. El públic de l’acte estava format pels alumnes de 4t d’eso, companys de la guanyadora, tots els alumnes de francès de l’institut, molts professors i alguns pares. Van comptar amb la presència de Montserrat Montagut, cap del Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen i Albert Vitrià, del Departament d’Educació de la Generalitat i coordinador del projecte, per fer l’entrega del premi a la guanyadora. L’acte va ser amenitzat amb música gràcies a la Banda de músics del BiM, a un grup d’alumnes de 3r d’eso i al grup que participarà al Com Sona l’ESO aquest curs.

Gràcies a tots per participar al concurs de logos i a tots aquells que vau fer possible aquesta gran cerimònia que de ben segur formarà part de la història del nostre institut.

Merci à tous!

Institut Badia i Margarit