Global scholars – 1r Any

Avui, dimarts, donarem per tancat el projecte de Global scholars. Un projecte que ens ha portat molta feina (oi, alumnes de 2n?) però també ens ha permès interactuar amb alumnat de diverses zones dels Estats Units (especialment interessant Hawaii), Polònia, l’Índia, la Xina, França, Regne Unit… sota el paraigües d’un tema comú: l’aigua i la seva conservació.

La darrera feina que hem fet han estat els Community Action Projects. Unes propostes per millorar la gestió dels recursos hídrics i evitar-ne la seva contaminació.

Us adjuntem les tres presentacions que resumeixen allò que s’ha fet.

Finalment voldríem agrair de manera molt especial a en Santi Cahner la seva ajuda i guiatge en el procés de construcció del robot netejador de rius, conjuntament amb en Roger Bajona, en Nil Balsera, l’Aitor Doncel, en Gil Robert i en Jordi Martin.

2n A

2n B

2n C

L’any vinent encararem el nou Global scholars amb encara més forces. Nature and our cities.

Els alumnes de global Scholars