Els alumnes de 2n ESO participen al concurs de Relats Curts de la Fundació Coca-Cola

En Dídac Piedras participant al concurs

Aquest divendres 5 de març, sis alumnes seleccionats entre els 3 grups de 2n d’ESO han participat a la XLIIIa edició del Concurs de relats joves en català que convoca la Fundació Coca-Cola. A partir d’un estímul literari, van disposar de dues hores de temps per escriure els seus relats. Una nova experiència literària que ens ha tingut a tots engrescats durant unes quantes setmanes mentre, a partir de diversos estímuls, hem redactat nombrosos relats que ens han servir per poder escollir, d’entre tots els alumnes de 2n,  els d’aquells companys que volíem que ens representessin en aquest prestigiós concurs. Moltes gràcies a tots per l’entusiasme i per les boniques històries que ens heu regalat!

La Júlia Claramunt fent el seu relat.