CURSA POPULAR D’IGUALADA, run BiM run!! DIUMENGE 22/10/17

Com cada octubre, torna la Cursa Popular i, com cada any des del nostre naixement, amb la Cursa Popular el BiM inicia la temporada de cros i curses: cada any som més alumnes, més professorat, més pares i mares… i més corredors!

El primer any no ens podíem creure que havíem guanyat un premi!! L’any passat no ens podíem creure que no l’havíem guanyat, però sí, el BiM, era per segon any consecutiu, el centre amb el percentatge més alt de participació.

Cada any som una mica més grans i cada curs ens proposem nous reptes: amb 3 grups més que el curs passat volem duplicar la xifra de participants a la Cursa i als cros, i volem compartir l’esport al màxim així que:

• Si ets un/a superBiMrunner, la cursa se’t queda petita i/o arribes amb un temps rècord… Quan hagis passat per la línia de meta, vés a buscar els companys que van més endarrerits i anima’ls i ajuda’ls a arribar. GO AND HELP THE (POOR) TEACHERS.
  • Si et penses que l’esport et va gran, recorda que a l’arribada t’estaran esperant un munt de companys i que el curs passat ja hi va haver molts alumnes que la van fer sense creure’s que n’eren capaços. YES, YOU CAN.
  • Si arribes cansat, espera’t a l’arribada animant a tots els BiMrunners que vagin arribant.. WE ARE A LOT!
  • Si pots, no marxis quan s’acabi la cursa i espera’t per aplaudir els companys que hagin fet podi. WHO IS THE FASTEST BIMRUNNER?
  • Correu al vostre ritme, suau… però no us pareu… En qualsevol moment us pot aparèixer un BiMintrús en forma de professor/a que us vegi parats… BIM NEVER STOPS.

I recordeu… la cursa ve amb novetats: entre d’altres, l’alumna que no va córrer el primer any, que tampoc va atrevir-se a córrer el segon any (però ens va venir a animar), que correrà aquest any. Sabeu qui és? FIVE LETTERS.

Us podeu inscriure des de: http://www.cursapopularigualada.cat/  o a les hores del pati ja sabeu que el Xavi estarà encantat d’inscriure-us:

DIUMENGE 22 OCTUBRE

LLOC DE TROBADA:  parc infantil del CAPRABO, davant del Parc Central d’Igualada.

HORA: A les 10h farem la foto de grup , no hi falteu! Després de la foto començarem a escalfar.