BIMPLICA’T AL REC

El dia 7 de novembre de 2018, el alumnes de Bimplica’t de l’Institut Badia i Margarit van anar d’excursió al REC acompanyats per la Montse i l’Agustí. Van sortir del centre a les 10:15 i, caminant, vam intentar trobar nous camins per arribar al Rec.

Quan vam arribar, vam agafar mapes del recinte al punt d’informació i vam visitar un parell de botigues abans de seure a uns bancs per començar a fer la fitxa que ens van donar els professors. Un cop vam acabar la primera part de la fitxa – on havien de respondre unes qüestions i dibuixar un logo de la marca que més ens agrades – els professors ens van deixar un temps lliure per buscar informació del rec i acabar el dossier. Després vam visitar les botigues i foodtracks del rec. A les 13:00 vam reunir-nos al lloc on havíem quedat (on vam trobar-nos els guitarristes del grup de Metal igualadí Crisix) i vam tornar cap al Centre.

Ens va agradar passejar pel Barri del Rec i veure l’ambient despert del barri amb tanta gent i música per tot arreu!!

Alumnes BiMplica’t