Aprenentatge projectat: Aparador La Mostra a la botiga McBorn d’Igualada

Dijous al matí l’alumnat d’escenografia de 1r d’ESO i dues professores vam muntar l’aparador per al concurs de La Mostra; la primera de moltes activitats que farem relacionades amb La Mostra d’Igualada.

Us en deixem una petita mostra de fotografies i l’escrit que trobareu a la botiga McBorn, a la Travessera Sant Sebastià número 3 d’Igualada, la botiga que fabrica i ven l’equipació esportiva i de teatre del nostre institut.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

Aparador realitzat per alumnes de l’institut Badia i Margarit.

Sota el paraigua de les matèries optatives d’escenografia i art, diversos alumnes de primer, segon i tercer d’ESO hem concebut la decoració d’aquest aparador i hem creat aquests barrets i decoracions, inspirats en el lema de la Mostra d’enguany, lema i bases que han promogut un treball de reflexió i anàlisi sobre què és el teatre per a nosaltres i què ens suscita.

L’art, el teatre i la música són una part essencial del nostre Institut i sovint són el motiu o l’eix per treballar. Per aquesta raó, els alumnes del BiM no n’hem tingut prou amb visitar la Mostra sinó que hi hem volgut participar, per segon any, de forma activa creant aquest aparador, que desitgem que us agradi tant com a nosaltres ens ha agradat fer-lo.

Bona Mostra a tothom!

Alumnes de les optatives d’Escenografia i Art

Professora: Montse Rosell

Trobareu més fotografies a: https://photos.app.goo.gl/WKDs1XFQ4mS4CFmA3