9/ maig: Recollida premi accèssit MUCH ADO, teatre de 1r d’ESO

La final del Concurs de Teatre Shakespeare serà el proper dijous 9 de Maig a les 16.30h a l’Auditori Sant Martí de Barcelona (plaça Angeleta Ferrer 2, Barcelona. Metro Bac de Roda) i els alumnes de teatre, les dues apuntadores i el presentador hi estan convidats per veure les 3 obres finalistes i recollir el premi.

Durant les mitges hores de lectura dels divendres, estem treballant Pensem que és una magnífica oportunitat per als alumnes participants i per això, hem organitzat la sortida:

• al matí, faran classe normal.
  • a les 14.40 dinaran a l’institut i deixaran els llibres i material a l’institut.
  • a les 15.00 marxaran en autocar cap a Barcelona, amb el Julián, el Xavi Patiño i la Inma (professorat acompanyant).
  • han de portar: dinar, berenar, beguda i, si voleu, diners per si es volen comprar alguna cosa. Poden portar el mòbil. És una sortida gratuïta, no s’ha de fer cap pagament extra.
  • han de portar el document d’autorització de sortida que els donarem en paper o que us podeu descarregar des d’aquí.
  • Tornada aproximada: 20.30 a l’institut. (des de Trinity calculen que l’acte acabarà cap a les 19.30). Com que portaran el mòbil, us podran informar exactament de l’hora que surten de Barcelona.

Atentament,

Julián, Núria i Judit