4t ESO al Saló de l’Ensenyament, alumnes de 4t ESO.

Saló de l’ensenyament

El passat dimecres 20 de març, els alumnes d’Igualada, de 4rt d’ESO de l’Institut Badia i Margarit, vam anar a Barcelona al saló de l’ensenyament.

De les 8h a les 9h, vam estar a les aules, informant-nos dels serveis que s’ofereixen al saló de l’ensenyament junt amb horaris i localització. Per continuar, sobre les 10’30h vam arribar a Barcelona, on ens van deixar una bona estona lliure  per esmorzar i situar-nos. Més tard, ens vam reunir tots a les torres valencianes per poder entrar junts al saló.

Un cop vam ser dins, ens vàrem trobar dos grans pavelló. Aquí, cadascú va orientar-se i dirigir-se als llocs que més li interessaven com: Universitats, cicles, Escola oficial d’idiomes, escoles superiors….

El fet que poguessin anar pel nostre compte va ser un gran avantatge per nosaltres, ja que així, cadascú visitava només els estands que li agradaven.

Va ser una gran oportunitat per nosaltres, per saber el que realment cadascú vol per al seu futur.

Melody, Carla, Paula, Cristina, Fátima, Khaoula, Kilian, Haley, Bruna i Emma.

4t ESO, Institut Badia i Margarit