L’AMPA DE L’INSTITUT BADIA I MARGARIT, ACTIVADA!

L’entusiasme al Badia i Margarit és cosa de tots i les mares i els pares ja hi estan posats de ple i estan fent una gran tasca de suport al professorat que estem iniciant el projecte.
Hi ha una gestora d’AMPA constituïda, amb 6 famílies implicades, que ja treballa per poder oferir extraescolars el curs 2015-16 i ja està gestionant tota la qüestió de llibres i editorials.
Si voleu contactar amb l’AMPA, per col.laborar-hi o per fer propostes d’activitats extraescolars, podeu escriure a institutbadiaimargarit@gmail.com

.