LA PILOTA DE VOLEIBOL TORNA A RODAR A L’ANDREU NIN

Per quart any consecutiu el voleibol de l’associació esportiva del nostre centre continua com activitat esportiva extraescolar.

Els nostres alumnes participants estant molt satisfets amb aquest esplèndid esport. Enguany tenim 25 alumnes, que disfruten cada setmana del volei. A més també participen a l’extraescolar alumnes de l’institut Baix Penedès, que també en volen gaudir, continuant sent la única entitat esportiva que oferim el voleibol. I n’estem contents i orgullosos!
També estem molt contents perquè alumnes del nostre Cicle Formatiu de Grau Superior d’AAFE (Animació i Activitat Física Esportiva) estant fent part de les pràctiques en el voleibol i ens estant ajudant molt.

En aquest curs escolar el nostre Juvenil continua participant en la lliga escolar intercomarcal. El primer partit el vam guanyar. El guanyar no és el més important, sinó el sentiment que tenim aquí a l’Andreu Nin.

Us convidem a venir a veure els partits i si algú vol saber més del voleibol que ens vingui a veure!

Visca el Voleibol i visca l’Andreu Nin!!!