MATRÍCULA CFGM 23/24

MATRÍCULA CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ (CFGM) 23/24

EL PERÍODE DE MATRICULACIÓ HA FINALITZAT. AQUESTA PÀGINA QUEDA ACTIVADA PER MOTIUS INFORMATIUS.

El procediment de matriculació es realitza mitjançant un formulari, però abans d’emplenar-lo LLEGEIX ATENTAMENT AQUESTES INSTRUCCIONS:

S’ha de diferenciar entre 2 tipus d’alumnat:

ALUMNAT DE CONTINUÏTAT – tots aquells alumnes que han estat matriculats en un cicle formatiu a l’institut Andreu Nin durant el curs 22/23 i compleixen alguna d’aquestes condicions:

•  Han cursat el 1r curs d’un cicle formatiu, ho tenen tot aprovat i es volen matricular al 2n curs del mateix cicle
    •  Han cursat el 1r o 2n curs d’un cicle formatiu i repeteixen curs
    •  Han cursat el 1r curs, els ha quedat alguna matèria pendent però poden passar a 2n curs. En aquest cas, l’alumne s’ha de matricular a 2n curs i a les matèries pendents de 1r curs. En alguns cicles formatius no es pot matricular d’alguns MP de 2n curs si tens algun MP de 1r curs suspès relacionat amb el MP de 2n curs. Consulta amb el teu tutor/a per a que t’informi d’aquests condicionants.
    • Han cursat un cicle formatiu i els queda només pendent alguna matèria solta per finalitzar (algun MP ó UF, Síntesi, Projecte, FCT…)

ATENCIÓ: La matrícula de l’alumnat de continuïtat s’ha de realitzar del 21 de juny al 7 de juliol.

ALUMNAT NOU – tots aquells alumnes que cumpleixen alguna d’aquestes condicions:

• Alumnat de fora del centre que se li ha adjudicat definitivament una plaça en un cicle formatiu al centre
    • Alumnat de cicles formatius de l’Institut Andreu Nin que se li ha adjudicat definitivament una plaça en un cicle formatiu diferent al que ha estat cursant el curs 22/23 (canvi de cicle formatiu, per exemple de CFGM a un altre CFGM, de CFGM a CFGS…)
    • Alumnat d’ESO/BAT de l’Institut Andreu Nin que se li ha adjudicat definitivament una plaça en un cicle formatiu al centre

ATENCIÓ: La matrícula de l’alumnat nou s’ha de realitzar del 3 al 7 de juliol un cop s’hagi publicat la llista final d’alumnes admesos.

Abans d’emplenar el formulari has de realitzar aquests passos:

PAS 6. Un cop hagis fet els passos 1 al 5 i preparat els arxius (format .jpg) ja pots emplenar el formulari seleccionant el teu cicle formatiu (FORMULARIS DESACTIVATS):

Important: utilitzeu el navegador Chrome i fer-ho amb ordinador (no mòbil). Els enllaços no funcionaran si us connecteu amb la wifi del centre.

CFGM CURES AUXILIARS D’INFERMERIA

CFGM ACTIVITATS COMERCIALS

CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA

CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA (ÀMBIT JURÍDIC)