EXTRAESCOLARS CURS 20022-2023

Benvolgudes famílies,

Tornem a començar les activitats extraescolars esportives a l’Andreu Nin.

L’objectiu bàsic és el foment de l’activitat esportiva i la visió lúdica i de gaudi d’aquesta, conjuntament, amb activitats de lleure. Per aquest motiu les activitats que es proposen són d’iniciació a diferents esports i disciplines esportives, així com el foment de jocs i danses tradicionals i d’altres representacions.
Com sempre, tots els programes que treballem tenen un marcat contingut de promoció d’hàbits saludables, formatius,… Sempre amb l’objectiu més important, que els nostres alumnes participen en les activitats puguin gaudir de la pràctica esportiva i d’activitat física, d’experiències enriquidores amb altres iguals i aprenent i gaudint de tot tipus de continguts.

DESCRIPICIÓ DE LES ACTIVITATS:

VOLEIBOL:
En les diferents activitats d’iniciació esportiva, els nens i nenes realitzaran una iniciació al esport en qüestió, per tal d’aprendre i garantir les experiències necessàries per una correcte pràctica de l’esport en qüestió. Per treballar els continguts tecnico-tàctics per tal que els nens i nenes assoleixin una correcte base per desenvolupar l’esport, s’utilitzaran sempre activitats lúdiques i variades, orientant-se al joc preesportiu.

ACTIVITATS RÍTMIQUES:
És un programa que consta d’un contingut d’activitats dirigides, i per fer-ho, es farà a través de treball de coreografies amb suport musical. Per tal d’aprendre i garantir les experiències necessàries per fomentar una base de coordinació i treball global corporal, fomentant un creixement i evolució física el més àmplia possible.

INICIACIÓ ALS ESPORTS DE RAQUETA:
En l’activitat els nens, nenes i joves realitzaran una iniciació al esport, per tal d’aprendre i garantir les experiències necessàries per una correcte pràctica de l’esport en qüestió. Per treballar els continguts tècnics per tal que els nens, nenes i joves assoleixin una correcte base per desenvolupar l’esport, s’utilitzaran activitats lúdiques i variades.

1rTrimestre: Pàdel
2nTrimestre: Bàdminton
3rTrimestre: Tennis

INFORMACIONS IMPORTANTS:

Les activitats s’iniciaran el proper dimarts 3 d’OCTUBRE i acabaran EL DIJOUS 1 de JUNY
del present curs escolar.

– TOT EL MATERIAL VA INCLÒS.
-Les activitats estaran ubicades al PAVELLÓ DEL BAIX PENEDÈS I EL PAVELLÓ MUNICIPAL.
– Si les activitats s’han de suspendre es retornen les quotes respectives del trimestre.
– Els grups han de ser mínim de 10 alumnes per activitat.

Les activitats tindran un preu de:
45€ per trimestre si es fan dues activitats i/o dos dies de pràctica esportiva. Si es fan un dia
35€ el trimestre. En aquest primer trimestre al no començar les activitats a l’Octubre l’import a pagar són 30€.

S’ha de pagar 12€ extres en el primer pagament per realitzar l’assegurança de les activitats esportives. Aquesta assegurança és obligatòria.

Per inscriure’s a les activitats extraescolars esportives escriure un correu a: rsalvans@insandreunin.cat donant la informació:
Nom i Cognoms, edat de l’alumne, curs, i modalitat esportiva que vol participar. També resoldrem qualsevol dubte que tingueu.

Per confirmar la inscripció s’haurà de realitzar el pagament del primer trimestre (45€) més l’assegurança esportiva (12€) i indicar en el concepte d’ingrés el nom i cognoms de l’alumne + L’activitat que realitzaran.

Número de compte de la caixa : ES74 2100 2726 7402 0007 5370

Molt atentament,