GUANYADORS CERTAMEN LITERARI DE SANT JORDI

El passat dimarts dia 30 d’abril el Departament de castellà va comunicar els guanyadors del certamen literari de Sant Jordi, que aquest curs tenia com a tema “el llibre dintre del relat”. A l’acte van assistir els participants i els alumnes de primer, segon cicle i batxillerat que volien escoltar els relats premiats.

En la categoria de primer cicle el relat guanyador va ser el de la Montse Rull, que amb una prosa poètica i imatges molt suggeridores va tractar el tema de la casa com a metàfora dels llibres i de la vida.

En la categoria de segon cicle el premi va ser pel relat “La búsqueda de una mano inquieta” de la Sondous Dib. Amb un llenguatge acurat i un ritme digne d’aquesta “mano inquieta” va jugar amb el punt de vista per oferir-nos una història on l’escriptura acaba sent l’únic antídot possible contra la desesperança.

La categoria de batxillerat i cicles formatius, per decisió unànime, va quedar deserta.

Donem l’enhorabona a les guanyadores i les gràcies a tots els participants.

Durant les properes setmanes tots els relats que es van presentar al concurs s’exposaran a les biblioteques del centre per tal que tothom les pugui llegir.