MÈDIA CF

Coneix els cicles formatius que impartim a l’institut Andreu Nin explicats de la mà dels nostres estudiants.

ACTIVITATS FÍSIQUES I ESPORTIVES

L’Eren va cursar el CFGM de Conducció d’activitats fisicoesportives en el medi natural i ara està estudiant el CFGS d’Ensenyament i animació socioesportiva que li ha permès obrir-se camí en el món de l’esport.

ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ

La Mariam va cursar el CFGM de Gestió administrativa en l’àmbit jurídic a l’institut i ara es troba estudiant el CFGS d’Administració i finances que li permet professionalitzar-se en la branca de les finances.

COMERÇ I MÀRQUETING

El Joel, cursa el 2n curs del CFGM d’Activitats Comercials i el propers curs ha decidit estudiar el CFGS de Gestió de vendes i espais comercials en modalitat Dual, per tal, de formar-se en el món del comerç i el màrqueting.

ELECTRICITAT I ELECTRÒNICA

L’Unax està estudiant el 1r curs del CFGS d’Automatització i robòtica industrial i aquest curs podrà optar per realitzar les pràctiques en modalitat Dual en una empresa de la zona.

FABRICACIÓ MECÀNICA

La Katia ha escollit el CFGS Disseny en fabricació mecànica amb el perfil de desenvolupament virtual de l’automòbil. En aquest cicle està aprenent els secrets del disseny industrial i a l’escollir la modalitat Dual li ha permès realitzar les pràctiques a l’empresa Idiada.

SANITAT

La Nora estudia el CFGM de Cures auxiliars d’infermeria que li permet adquirir els coneixements necessaris per realitzar les pràctiques i desenvolupar la seva carrera professional en àmbits sanitaris.

SERVEIS SOCIOCULTURALS I A LA COMUNITAT

EDUCACIÓ INFANTIL

La Laura ens explica que sempre li ha agradat treballar amb infants i el CFGS d’Educació infantil li ha permès obtenir els coneixements necessaris per poder crear i dissenyar activitats educatives d’atenció a la infancia.

INTEGRACIÓ SOCIAL

L’Emma actualment estudia el CFGS d’integració social i ha accedit a través del CFGM d’Atenció a persones en situació de dependència. Aquests cicles li han permès desenvolupar la seva carrera professional en la branca del benestar de les persones.

TRANSPORT I MANTENIMENT DE VEHICLES

La Maria gràcies a les pràctiques que va realitzar a un taller quan cursava el CFGM Electromecànica de vehicles automòbils va acabar sent contractada i ara ha decidit continuar estudiant el CFGS d’Automoció en modalitat Dual.