PER FI hem aconseguit el 2n grup de 1r de Batxillerat!!!

La concessió del segon grup de 1r de Batxillerat, comunicada pel Departament d’Educació i Formació professional el passat 23 d’octubre (just abans de l’hora en què s’havia convocat una protesta a les portes de l’Institut), ha anat finalment acompanyada d’una dotació de tres places més de professorat que ha estat acabat de nomenar el dia 19 de novembre.

La setmana del 18 al 22 hem pogut elaborar els nous horaris, comunicar-los a l’alumnat, reorganitzar les aules i els equips docents i acollir al nou professorat.

A partir del dilluns dia 25 de novembre, l’Institut ja funcionarà a tots els efectes amb dos grups de primer de batxillerat, tot i que un d’ells sense tutoria reconeguda per part del Departament d’Educació i Formació professional.


Just una hora abans de portar a terme la concentració que s’havia convocat a les portes de l’Institut per protestar per la no concessió d’un segon grup de 1r de batxillerat, el Departament d’Educació i Formació professional ens ha comunicat que finalment sí que se’ns concedeix aquest segon grup.

És una bona notícia, tot i que arriba tard, i properament s’informarà a les persones afectades dels canvis d’organització i d’horaris que implicarà.

Volem manifestar el nostre agraïment a tothom (inspecció educativa, personal del centre, alumnat i famílies) per les actuacions realitzades.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>