Grups

Maduixes i altres projectes

Hola visitants del Blog !!! Ja estem a “tope” a l’institut després de l’aturada de les vacances de setmana santa. La setmana passada vam celebrar l’aniversari de dos dels components de la nostra classe. 13 anys ja !!! Felicitats Adam i Cristian !!! Ara us volem explicar algun dels projectes que tenim endegats aquesta primavera. […]

Maduixes i altres projectes Llegeix més »

Collim espàrrecs

Hola de nou. Aquesta setmana en l’estona de descoberta de l’entorn vam aprofitar per collir uns quants espàrrecs que anàvem veient i no podíem deixar escapar. Els vam trobar en el camí de la font de la Salut cap a sota el castell de Sant Martí. El dilluns els vam cuinar junt amb els primers

Collim espàrrecs Llegeix més »

Anglès al SIEI

Hi, how are you? We are very nice boys and girls first and second of the institute. We want to explain a class that we like very much, English. We do very varied activities such as everyday vocabulary, where we help the tractor or the dictionary. We do crosswords and letter soup, some games and

Anglès al SIEI Llegeix més »

Les nostres compres

Hola! Avui us expliquem la nostra activitat de compres. Cada dimecres sortim a comprar les coses que  necessitem per al taller de cuina dels dijous. Anem pels comerços del poble de Sant Martí. Acostumem a anar als supermercats, a la floristeria per a comprar el planter per l’hort, al forn de pa, etc… Val a

Les nostres compres Llegeix més »

Tallers de cuina

Hola, Us volem presentar els tallers de cuina que fem tots els dijous. Els dimarts a classe de català fem la recepta. Mirem tots els ingredients i estris que necessitarem i una mica la història del plat que cuinarem. Cada setmana canviem de plat. O sigui una setmana cuinem un primer plat, a la següent

Tallers de cuina Llegeix més »

Descoberta de l’entorn

Hola de nou, Avui us presentem una de les nostres activitats setmanals que més ens agraden. Cada divendres sortim entre hora o hora i mitja per l’entorn de Sant Martí Sarroca a passejar, tot gaudint del magnífic paratge que tenim, aprofitem per xerrar entre nosaltres, investigar la natura, veure els canvis que hi ha per

Descoberta de l’entorn Llegeix més »

Projecte Tom Sawyer

Hola, Durant el darrer trimestre vam realitzar el projecte Tom Sawyer. Fèiem lectura de l’obra i molts exercicis per entendre bé el llibre. Vèiem els vídeos de cada capítol i al final de la lectura vam veure la pel·lícula, que ens va agradar molt. També us volem dir que en l’àrea de tecnologia vam estar

Projecte Tom Sawyer Llegeix més »

El blog del SIEI

Som uns quants alumnes de primer a quart de l’institut de l’Alt Foix i compartim una aula molt xula i un professorat genial. També compartim moltes inquietuds com ara: la passió per la natura, la cuina, els esports, els experiments, les noves tecnologies, els jocs, etc… En el nostre dia a dia de l’institut intentem

El blog del SIEI Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut