Taller “Usos responsables de les pantalles”

El proper dijous dia 27/11 a les 18.30 es farà a l’Institut un taller sobre “Usos responsables de les pantalles”, a càrrec de professionals del Consell comarcal de l’Alt Penedès.

El taller està orientat a les famílies del centre però està obert a tothom qui hi pugui estar interessat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut