ATENCIÓ! Sorteig al SIEI!

Hola a tothom,

Us volem comunicar una GRAN NOTICIA!

L’hort del SIEI ja ha començat a donar els primers fruits i, per a celebrar-ho, volem compartir-los amb tots vosaltres!

Per això hem decidit sortejar 3 magnífics enciams ecològics entre les persones que han dedicat una petita part del seu temps a llegir el nostre Blog i a deixar-hi un comentari.

I els/les afortunats/des han estat:

El Santiago Cucala, la Sandra Aljaima i l’Alejandro Peiró.

ENHORABONA!

Podeu passar a recollir l’enciam pel SIEI a partir del dimecres dia 9 de desembre.

Més endavant farem més sortejos. Estigueu atents al Blog!

I recordeu, si voleu participar, deixeu-nos comentaris. Com més comentaris més oportunitats tindreu de guanyar!

Fins la propera!

 

8 comentaris a “ATENCIÓ! Sorteig al SIEI!”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut