Pots d’olives

Què tal ?

Bé, aquesta setmana ja hem estat ficant en conserva les olives. Hem anat portant pots i les darreres setmanes, en les sortides dels divendre,s hem anat collint herbes per amanir-les.

Durant uns 13 dies hem anat curant les olives per tal que perdèssin l’amargor. El dia previst hem rentat bé les herbes (romaní, farigola, fonoll, orenga i sajolida) també li hem posat alls del nostre hort, de la collita del curs passat. Tot ben colocadet als pots i la barreja de salmorra.

Ara sols queda esperar un  mes i mig, més o menys, i a gaudir-les. Ja us anirem dient que tal aquesta nova aventura.

Per cert, una gran abraçada al Toni Rigol per la sajolida que ens ha portat.

Us posem alguna foto del moment.

Salut i arbequines !

 

2 comentaris a “Pots d’olives”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut