Sortida de la tardor

El passat dijous 8 de novembre l’alumnat de l’Institut Alt Foix va realitzar la tradicional sortida de la tardor. Cada curs va organitzar una caminata diferent i es van visitar els Pèlags de Foix (1r d’ESO), els Talls (Pèlags) de Vilobí (2n d’ESO), les Dous de Torrelles (3r d’ESO) i el santuari de Santa Maria de Foix (4t d’ESO).

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut