Portes obertes amb els alumnes de 6è

El passat dimarts 26 de març, ens van visitar els alumnes de 6è de l’escola Dr. Serés. Acompanyats pels delegats de 1r d’ESO, van poder visitar el centre i coneixer el seu funcionament.

També van veure com treballem i van experimentar en primera persona algunes de les activitats que realitzem al centre amb tallers de matemàtiques, anglès, socials, ràdio, geocerca i programació scratch.

Per finalitzar la visita, van poder resoldre tots els seus dubtes i inquietuds parlant amb alguns dels alumnes que tot just fa un any estaven al seu lloc!