Eleccions al Consell Escolar

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

21 novembre de 2023

L’equip de professionals dels centres i les famílies compartim un objectiu: l’èxit social i personal de tot l’alumnat. Les decisions que es prenen al consell escolar són clau per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit educatiu dels i les alumnes. És per aquest motiu que la participació i implicació de tota la comunitat educativa en les eleccions al consell escolar és tan important.

Com podeu participar a les eleccions:

• Presentant-vos com a candidats o candidates per representar  el teu sector (alumnat, professorat, famílies) al consell escolar.
  • Participant el dia que el centre convoqui les eleccions votant les candidatures que considereu més representatives.

Podeu presentar la vostra candidatura fins al 2 de novembre

Un cop omplert podeu fer arribar una còpia signada digitalment a secretaria@insalfonscostafreda.cat o signada manual presencialment a la secretaria del centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *