Oferta inicial de places

Segons calendari previst, i tal com disposa el Decret d’admissió, avui els centres educatius publiquem l’oferta inicial de places per a la preinscripció 2022-2023.

L’oferta inicial pot modificar-se al llarg del procés (en nombre de grups, places i reserva de places NEE) en funció de les necessitats d’escolarització i del nombre d’alumnes amb necessitats educatives específiques que s’hagi detectat.

L’oferta inicial de places a l’institut Angeleta Ferrer pel proper curs és la següent:

Publicació de l'oferta inicial de places

L’oferta final es farà pública el 9 de juny.

L’oferta per al curs 2022-2023 està aprovada pel Consell de Direcció, el dia 1 de febrer de 2022 i ha estat plantejada en els diferents òrgans de participació per la programació de l’oferta establerts en el Decret 11/2021.