Matriculació de 1r ESO curs 23-24

El període de formalització de la matriculació de 1r d’ESO serà entre el dimarts 20 i el dimecres 28 de juny.
La matriculació es farà de forma presencial a l’Institut Angeleta Ferrer (Carrer Marina 193-195)

Caldrà demanar hora en el següent aplicatiu, que ja es troba obert:

ReservaAplicatiu de cita prèvia per a la matriculació

Documentació

En el moment de la matrícula caldrà portar:

Fotocòpia del carnet de vacunacions de l’alumne o l’alumna. Si no es té el carnet de vacunacions, s’ha d’aportar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant en el qual figurin les dosis de les vacunes rebudes amb les dates corresponents. Si el vostre fill o filla no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal aportar un certificat mèdic oficial justificatiu.

Fotocòpia Targeta sanitària o equivalent (mutualitats de funcionaris i funcionàries) per adreçar-se a un centre sanitari si necessiten atenció sanitària d’urgència.

• El curs vinent 2023-24 necessitarem que l’alumnat de 1r d’ESO disposi d’un ordinador portàtil a classe. És una eina necessària per treballar a l’aula i tenir accés als recursos educatius, llibres digitals, espais de treball, correu electrònic, etc. En el següent enllaç trobareu la informació econòmica

Si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant el més aviat possible, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds. És a dir, si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.