Matriculació de 1r d’ESO

El període de formalització de la matriculació de 1r d’ESO serà entre el dilluns 14 i el divendres 18 de juny.
La matriculació es farà de forma presencial en el Consorci d’Educació de Barcelona (Plaça Urquinaona, nº 6).

Caldrà demanar cita prèvia per causa de la COVID en el següent aplicatiu, que ja es troba obert:

Aplicatiu per a reserves

Aplicatiu de cita prèvia per a la matriculació

Les cites s’adjudicaran per ordre de petició en la franja horària següent:
Dilluns 14 i dimarts 15: 9:00 h a 14:00 h i 15:00 h a 17:00 h
Dimecres 16, dijous 17 i divendres 18: 9:00 h a 15:00 h

Assignacions

Podeu consultar les llistes d’assignacions:

Alumnes assignats al centre

Alumnes preinscrits al centre

Llista d’espera

Documentació

Per a realitzar la matrícula cal aportar la següent documentació:

– Fotocòpia Targeta sanitària o equivalent (mutualitats de funcionaris i funcionàries) per adreçar-se a un centre sanitari si necessiten atenció sanitària d’urgència.
– Fotocòpia carnet de vacunacions amb les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents. Quan no es tingui el carnet de vacunacions, s’ha de presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents. Si l’alumne/a no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.

Si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant al més aviat possible, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

Reclamacions

Les famílies a les quals s’hagi assignat plaça d’ofici o que vulguin presentar una reclamació a la plaça assignada poden fer-ho preferentment per via telemàtica a través del formulari de reclamacions (versión en castellàno /english version ).

Web informativa del Consorci