Llistat d’alumnes assignats, llista d’espera i inici del període de reclamacions

Plaçes al centre
Places al centre

Publicació de la llista d’alumnes admesos al centre, la llista d’espera i la llista d’alumnes preinscrits al centre, però assignats a un altre centre.

Les llistes d’espera inclouen les sol·licituds que han demanat el centre en primera opció i les que l’han demanat, en opcions posteriors, sempre que no tinguin assignat un centre anterior en la prelació de centres sol·licitats.

INS Angeleta Ferrer de Barcelona – INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA
INS Angeleta Ferrer de Barcelona – INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES
INS Angeleta Ferrer de Barcelona – INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME

Pel que fa a les famílies en desacord amb la plaça assignada, poden fer una reclamació a la plaça assignada entre els dies 13 i 19 de juny.

Només s’acceptaran les reclamacions fetes pel canal corresponent -formulari en línia- i que, preferentment, s’han de fer pel canal telemàtic.
Trobareu més informació sobre el procediment de reclamació aquí.