Ja formem part d’Escoles+Sostenibles

El passat  17 de novembre va tenir lloc al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona l’acte d’Obertura del curs del programa Escoles+Sostenibles, que ha donat la benvinguda als 14 centres, que com el nostre, inicien el seu camí vers la sostenibilitat i també reconeix l’esforç i el treball fet als 35 centres que comencen o renoven un projecte triennal. L’acte el va presidir la regidora de Salut, Persones amb Discapacitat i Estratègia contra la Soledat, Marta Villanueva i va estar conduït per una mestra de cerimònies que ens va fer fer molt d’exercici. També fou animat per persones voluntàries que generaven energia pedalant i, a l’acabament per androides molt divertits. Podeu veure un tast d’aquests moments en aquest vídeo de l’Ajuntament.

En Maksym, l’Unai, la Lila i la Candela de 2n d’ESO i en Joan de 3r d’ESO, ens van representar parlant sobre el nostre institut i comentant la nostra motivació per entrar en aquest programa, les nostres propostes i el que estem fent ara per tal de poder-les dur a terme. També van signar el document de compromís per la sostenibilitat de l’institut Angeleta Ferrer que fou lliurat durant l’acte als representants de l’Ajuntament de Barcelona. Com a símbol de la nostra adhesió al programa E+S, se’ns va fer el lliurament d’un diploma i d’una petita olivera que podeu veure al vestíbul de l’institut.

Enguany un dels eixos temàtics de la xarxa és la sequera i l’estalvi d’aigua i també ho és la descarbonització com a eina per reduir els gasos amb efecte d’hivernacle. Durant l’acte vam poder sentir algunes idees per poder contribuir a millorar aquestes problemàtiques: esperem poder-les posar en marxa ben aviat.

Si ens hi voleu ajudar, feu-nos-ho saber per poder posar en marxa el més aviat possible la Comissió de Sostenibilitat. Comptem amb vosaltres per fer del nostre un institut més sostenible!