Hem començat el curs amb molts projectes!

Hem començat el curs i ho hem fet de manera molt intensa. Vam començar amb els projectes intensius en què durant dues setmanes l’alumnat va fer immersió total en diferents temes i reptes.

A 1r van descobrir “Com convivim i aprenem a l’Angeleta Ferrer” i ho van explicar a les famílies el dia de l’exhibició pública en el que esdevenia la “reunió d’inici de curs” portada per l’alumnat mateix.

Alumnat de 1r explicant a les famílies com convivim i aprenem a l’Angeleta Ferrer.

A 2n, amb el projecte intensiu “Fes-te escoltar”, l’alumnat va crear els seus propis raps, tant pel que fa a la música, com a la lletra. Van fer les reivindicacions d’allò que creuen important i van oferir un concert a les famílies del qual moltes van marxar amb versos que se’ls havien enganxat com… “No volem guerra!”.

Alumnat de 2n en el concert de rap el dia de l’exhibició pública tot interpretant la cançó “No volem guerra”.

I finalment, l’alumnat de 3r, va dur a terme el projecte “Democràcia i governança” tot aprenent i duent a terme processos participatius que ajuden a prendre decisions que ens afecten a tota la comunitat.

Ara, ja estem immersos en els projectes extensius que duraran el que queda de trimestre. A primer, el projecte STEAM “Tenim els plànols” i “Qui soc, com som?”, a 2n “200.000 dones” sobre la cacera de bruixes i en l’àmbit STEAM “L’envàs reutilitzable perfecte” i a 3r “Enlaira’t” com a projecte STEAM i “Una mirada als conflictes”. De moment hem gaudit de l’inici de projectes amb els seus trets de sortida dels quals us deixem algunes imatges. Veurem on ens porten, us ho explicarem més endavant!

Alumnat de 1r començant el projecte “Qui soc, com som”.

L’actriu Anna Tamayo en el col·loqui postfunció de 200.000 dones al CC Parc Sandaru amb l’alumnat.

L’Alain i L’Oljesa parlen del conflicte al Camerún i a Ucraïna a l’alumnat de 3r d’ESO.