MOBILITAT CURS 2022-2023

Mobilitat alumnes: En col·laboració amb el consorci del Centre de Recursos del Gironès.

Alumnes de 3r  d’ESO

Intercanvi amb Haarlemmermeer Lyceum als Països Baixos

El curs 22-23, 92 alumnes de 3r d’ESO van visitar els Països Baixos, dels quals  25  van participar en el programa Erasmus+ amb suport del CRP del Gironès. Es van allotjar en famílies, i les activitats que es van realitzar van ser diverses.  Vam anar a Amsterdam, on vam fer un recorregut per la ciutat, van visitar el museu marítim i els seus emblemàtics canals.  Vam fer una gimcana cultural per Haarlem, van veure les seves platges i molins de vent, així com activitats esportives i de coneixença entre l’alumnat.

Quan els Neerlandesos ens van visitar a nosaltres, els vam ensenyar qui som.  Vam fer un camí de ronda de Palamós a Platja d’Aro, vam anar a veure els volcans d’Olot, també ens vam endinsar en el modernisme de Barcelona amb la visita a l’Hospital de Sant Pau, a més d’un passeig pel centre de la ciutat comtal.  I com no, la nostra gastronomia, amb una calçotada celebrada al pati del nostre centre, que va ser la delícia de tothom.

FOTOS PENJAR

Mobilitat de professorat: En col·laboració amb el Centre de Recursos del Gironès

Job shadowings a Haarlemmermeer Lyceum, als Països Baixos

Febrer i abril, observacions de centre, laboratoris i classes de tecnologia.