Material escolar per al curs 2023-2024

MATERIAL ESCOLAR CURS 2023-2024

Quota AFA: Enguany, la quota de soci de l’AFA anirà lligada a la compra de llibres i material obligatori. En el moment de fer la comanda, les famílies tindran la possibilitat de fer-se socis. Us recordem que la quota és per família i que en cas de tenir més d’un fill al centre només s’activarà l’opció de socis a la primera comanda, però es gaudirà dels descomptes també a les següents. Els descomptes s’inclouen en materials com l’agenda, les samarretes, el paquet de fulls i en alguna de les sortides amb pernoctació que es realitzaran a l’Institut.

En aquest apartat us detallem el material que els alumnes de cada curs d’ESO necessitaran per al pròxim curs escolar. Recordeu que el material es divideix en:

1. Compra de material de suport acadèmic (llibres, agenda, calculadora, dossiers didàctics, camiseta esportiva del centre…) que s’ha de dur a terme a través de l’empresa especialitzada Comercial Girona que, d’acord amb l’AFA de l’institut, proporciona unes condicions avantatjoses per a les famílies.
  2. La compra de material escolar de papereria que podeu dur a terme allà on cregueu convenient.

Per tant, a continuació, trobareu el llistat de material de suport acadèmic amb les instruccions per fer la compra a través de comercial Girona i el llistat de material de papereria referent a cada curs d’ESO.

Com fer la comanda a Comercial Girona?

1r d’ESO:
2n d’ESO:
3r d’ESO:

IMPORTANT: el termini per fer la comanda és del 18 al 24 de juliol (NO s’obrirà un nou període de compra).

Per a qualsevol dubte, podeu enviar un correu a l’adreça: material@ins-sarria.cat