GIRONA, UNA CIUTAT QUE GUARDA HISTÃ’RIA I CULTURA, el Treball de Síntesi (TdS) de 2n d’ESO

Aquesta darrera setmana de trimestre, a l’#inssarrià, hem organitzat el Treball de Síntesi de 2n d’ESO, que porta per títol:  GIRONA, UNA CIUTAT QUE GUARDA HISTÒRIA I CULTURA. Ens hem desplaçat a la capital de les nostres comarques per visitar el Museu d’Art, el Museu del call Jueu i també per fer dos itineraris guiats la mar d’interessants: la Girona medieval i la ciutat de les llegendes.

Amb tot el que hem pogut escoltar, anotar o gravar els nois i les noies han preparat quatre productes: un tríptic de difusió, un vídeo-notícia, un mapa interactiu  i una presentació audiovisual. Ara, disposen de tres setmanes per elaborar el seu treball individual sobre un dels quatre temes que hem tractat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>