Segon dia a Madrid

Els alumnes de 3r d’ESO continuem gaudint de la nostra estada a Madrid amb una jornada plena de cultura, esport i convivència.

Al matí, hem vist el Congrés dels Diputats i visitat el Museu del Prado, on hem pogut admirar algunes de les obres més importants de la història de l’art i conèixer artistes i pintures que havíem treballat a classe com Goya, Rubens i Velázquez.

Per la tarda, hem recorregut el Parque de El Retiro amb bicicleta, gaudint del bon temps i dels seus jardins.

Seguim descobrint nous espais i compartint experiències!

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>