En el tercer dia l’alumnat de 3r d’ESO ha descobert una part molt interessant de la història de Madrid amb una visita guiada pel Madrid dels Àustries. Han passejat pels carrers i places més
emblemàtiques, com la Plaza Mayor o la Plaza de Oriente, mentre han descobert curiositats sobre aquest època. La visita s’ha acabat al temple de Debod, l’edifici més antic de Madrid i un dels pocs temples egipcis fora d’Egipte.
A la tarda, en metro cap a l’estadi Santiago Bernábeu, on hem visitat les noves instal·lacions i conèixer de primera mà la història del club esportiu.
Un dia complet i enriquidor!

