Som a Madrid!

Els alumnes de 3r ESO hem arribat a Madrid i ja hem començat a descobrir alguns dels indrets més emblemàtics de la ciutat en una primera passejada pel centre.

Hem recorregut el cor de Madrid, plaça del Sol i Gran Via, i passejat pel passeig de la Castellana fins a arribar a la plaça de Colón. Hem pogut gaudir de l’ambient de la capitat, observar la seva arquitectura i començar a conèixer millor la seva història i cultura. 

Els alumnes han viscut aquesta primera jornada amb molta il·lusió i entusiasme!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>