Els alumnes de 3r ESO hem arribat a Madrid i ja hem començat a
descobrir alguns dels indrets més emblemàtics de la ciutat en una primera passejada pel centre.
Hem recorregut el cor de Madrid, plaça del Sol i Gran Via, i passejat pel passeig de la Castellana fins a arribar a la plaça de Colón. Hem pogut gaudir de l’ambient de la capitat, observar la seva arquitectura i començar a conèixer millor la seva història i cultura.
Els alumnes han viscut aquesta primera jornada amb molta il·lusió i entusiasme!

