Participem amb èxit al concurs APILO

El nostre centre ha tornat a participar aquest curs en el concurs APILO, una iniciativa que promou la recollida selectiva de piles i bateries usades amb l’objectiu de fomentar hàbits sostenibles entre l’alumnat.

Recentment, s’ha dut a terme la recollida del contenidor instal·lat a l’institut, posant punt final a la campanya d’aquest any. Els resultats han estat molt positius: entre tots i totes hem aconseguit recollir aproximadament 43 kg de piles usades.

Aquesta xifra reflecteix el compromís de la comunitat educativa amb el medi ambient i la importància de petits gestos quotidians que contribueixen a la preservació del nostre entorn.

A més, ja disposem d’un nou contenidor al centre per continuar recollint aquest tipus de residus, de manera que animem a tothom a seguir col·laborant i participant en aquesta iniciativa.

Volem agrair la participació de tot l’alumnat, professorat i famílies que han col·laborat en aquesta campanya.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>