Els alumnes de 3r d’ESO continuem gaudint de la nostra estada a Madrid amb una jornada plena de cultura, esport i convivència.
Al matí, hem vist el Congrés dels Diputats i visitat el Museu del Prado, on hem pogut admirar algunes de les obres més importants de la història de l’art i conèixer artistes i pintures que havíem treballat a classe com Goya, Rubens i Velázquez.
Per la tarda, hem recorregut el Parque de El Retiro amb bicicleta, gaudint del bon temps i dels seus jardins.
Seguim descobrint nous espais i compartint experiències!
|
|
|
![]() |





