Setmana de la Ciència a l’institut

📲 Pots consultar aquí el PROGRAMA amb totes les activitats detallades.
Del 7 al 16 de novembre, celebrem la Setmana de la Ciència, en el marc de la 30a edició d’aquesta iniciativa a Catalunya.
🌍 Dies plens d’experiments, tallers, xerrades i activitats per despertar la… Llegeix més»

El passat divendres 26 de setembre, l’alumnat de l’ESO va participar en una jornada de cohesió i convivència durant les dues darreres hores de la jornada lectiva.


