El passat 30 d’octubre, la Universitat de Lleida va celebrar la 22a Edició dels Premis dels Treballs de Recerca. Enguany, la UdL ha concedit un total de 15 premis -11 a noies i 4 a nois- i 26 mencions -19 a noies i 7 a nois.
Una de les nostres alumnes, Alba Barrau Ruz, va obtenir el premi en la categoria Acció Climàtica /ODS#13 AGENDA 2030 amb el títol Lleida i els ODS, com ho fem?
Amb el seu treball, l’alumna va realitzar una sèrie de propostes, que va recollir en una carta adreçada a l’Alcalde de la ciutat, Fèlix Larrosa, amb l’objectiu de fer de Lleida una ciutat més justa, més inclusiva, més pròspera i més sostenible.
Moltes felicitats a l’Alba per la feina feta i per realitzar un recerca que pretén millorar la nostra societat

