Matrícula resta cursos.

Rebreu el FORMULARI CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA i d’OPTATIVES (segons els cursos) al vostre correu electrònic.

1. CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA.
      • El 22 de juny rebreu un Google Form al vostre correu.  Si alguna família té dificultat en fer-la telemàticament pot demanar cita prèvia, Trucant al telèfon 973 982 370 o enviant un correu al c5009836@xtec.cat.
    2. ALTRA DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA.
    3. ELECCIÓ D’OPTATIVES A 4t ESO.
    4. ELECCIÓ D’OPTATIVES BATXILLERAT.
    5. ARMARIETS
    6. LLIBRES ESCOLARS:

La gestió dels llibres és exclusiva de l’AMPA mitjançant la empresa IDDINK. Per qualsevol dubte poden escriure un correu electrònic a ampa@ampainstitutlamitjana.cat

7. CORREU DE CENTRE

El centre disposa per a l’alumnat un compte de correu GSuite amb el domini del centre (@institutlamitjana.com). Aquest queda regulat segons el següent reglament “POLÍTICA I REGLAMENT D’ÚS DELS COMPTES GSUITE DEL DOMINI institutlamitjana.com . A principis de curs es facilitarà, a l’alumnat nouvingut, les dades del mateix.

Qualsevol dubte estem a la vostra disposició al correu electrònic c5009836@xtec.cat o al telèfon 973 982 370