Intercanvi Québec 2018

Ya se fueron. Los tuvimos durante tres meses en nuestras aulas. Especialmente en las de 4º. Han convivido con Sofía y Oriol, en sus casas, en sus comedores, pero han vivido con muchas otras personas, la mayoría de su edad. De todas han aprendido algo,… Llegeix més»

Xerrades de sensibilització 2018. ÀSPID

Un any més, l’alumnat de 3r de ESO inicien l’Aprenentatge i Servei amb les xerrades de sensibilització. Avui ens han visitat la Montse i la Patrícia d’ÀSPID Lleida.
Moltes gràcies, com sempre és un plaer tenir-vos amb nosaltres i compartir experiències

Repartiment d’armariets

Aquest dilluns hem començat amb el repartiment d’armariets (taquilles). De moment no en queden més i per tant, l’alumnat que vulgui llogar-ne haurà de passar per secretaria i apuntar-se a la llista d’espera.

INICI DE CURS 2018-2019

Comencem el curs 2018-2019!
L’inici de les classes tindrà lloc de forma gradual. L’alumnat de 1r d’ESO s’incorporarà a les 8.10h, els de 2n d’ESO a les 10.30h, els de 3r i 4t d’ESO a les11.45h.
L’alumnat de batxillerat començarà les classes el dia 14 de setembre… Llegeix més»