Nou aplicatiu incidències

10/09/19
Properament estarà disponible el nou aplicatiu d’incidències GESCOLA. Consulteu, al vostre correu, el nom d’usuari i contrasenya per accedir-hi. Per a més informació disposeu del Manual Gescola a l’apartat Destacats.

Reunió d’inici de curs.

09/09/19
Aquesta tarda, el centre ha celebrat la reunió d’inici de curs 2019 – 2020 amb les famílies de l’alumnat de l’institut. Us desitgem un bon inici de curs! + Fotos>>

Lliurament de butlletins.

El proper 28 de juny, a partir de les 11:00 h, es lliuraran els butlletins d’ESO i Batxillerat.

Recuperacions extraordinàries.

Reunió famílies alumnat nouvingut.

Aquest dimarts dia 18 de Juny a les 19h. tindrà lloc la reunió per les mares i pares de l’alumnat nouvingut de 1r d’ESO que ha estat acceptat a l’Institut la Mitjana, al pavelló del centre (entrada per la porta del pati). Us esperem! Document de la reunió

Vídeo FRANCÈS 2n d’ESO

L’alumnat de 2n ESO A i B hem enregistrat un vídeoclip amb l’ajut de les professores Ester Perisé i Maite Alarcón. Del treball d’edició s’ha ocupat íntegrament l’alumne Daniel Jordà, i aquest és el resultat. Amusez-vous bien!

Classes de Piragüisme amb 4t d’ESO