Matrícula BATXILLERAT – Curs 2024/25

Tot seguit trobareu les instruccions i la documentació necessàries per a la matrícula dels NOUS ALUMNES preinscrits amb plaça assignada per als cursos de 1r i 2n Batxillerat nous al centre. També trobareu la matrícula de continuïtat.

La matrícula s’ha de fer de manera telemàtica annexant-hi tota la documentació demanada en les instruccions de més avall a través dels enllaços adjunts.

Matrícula 1r i 2n BATXILLERAT NOU al Centre

Termini: del 21 de juny a l’1 de juliol de 2024

Matrícula alumnat BATXILLERAT que continua al Centre

Termini: del 21 de juny a l’1 de juliol de 2024

Quota material:

Pagament de 71,12 € en concepte de material escolar i assegurança escolar. El pagament es fa a través de la plataforma TPV Escola (botiga).

*En fer el registre a l’APP TPV Escola, cal seleccionar:

Municipi: Sant Sadurní d’Anoia
Centre escolar: Institut Intermunicipal del Penedès

Documentació que cal adjuntar:

1. Fotocòpia del DNI o permís de residència (l’alumne/a que no tingui permís de residència ha d’aportar un altre document que l’identifiqui, com passaport o altres).
  2. Fotocòpia del DNI de la mare i del pare.
  3. Fotocòpia de la targeta d’identificació sanitària (TIS).
  4. Resguard del títol d’ESO.

Procediment:

Tota la documentació anterior s’ha d’enviar a través d’aquest ENLLAÇ D’ENVIAMENT.

En cas de dubtes, poden trucar al 938912061 en horari de secretaria.

L’alumnat que no formalitzi la matrícula en el període establert es considera que renuncia a la plaça adjudicada.

Horari de secretaria:

De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h

Quota material:

Documentació que cal adjuntar:

2. Fotocòpia del DNI de la mare i del pare.
  3. Fotocòpia de la targeta d’identificació sanitària (TIS).

Procediment:

En cas de dubtes, poden trucar al 938912061 en horari de secretaria.