INICIEM LES XERRADES SOBRE ADDICCIONS I EL RISC DE LES XARXES SOCIALS A L’ESO

Gràcies al Projecte Salut i Escola i la nostra col·laboració amb els Mossos d’Esquadra, hem iniciat les sessions de conscienciació sobre les addiccions i el risc de les xarxes socials. Pel que fa a les addiccions, la Romi Ortiz i la Dàmaris Portolès, amb tot el seu equip de residents del CAP la Mina, han començat a parlar amb l’alumnat de l’ESO sobre els perills del consum d’alcohol en aquestes edats. Aquestes xerrades s’allargaran fins al dia 10 de novembre. A partir d’aquesta data, la infermera del CAP Romi Ortiz serà cada dijous a l’Institut per a qualsevol consulta que, sobre salut física o mental, li pugui formular l’alumnat. És l’anomenada Consulta Oberta. A més, aquest mes d’octubre, el nostre Mosso de referència, ha compartit amb l’alumnat de 3r A i l’Aula Oberta d’ESO els riscos que suposen avui dia les xarxes socials i les possibles responsabilitats penals que del seu mal ús es poden derivar.