L’HORT

Divendres passat, es va fer el segon taller d’hort del curs 2021-2022. Van participar-hi els i les alumnes de 1r i 2n d’ESO. Va ser un dia molt motivador perquè van fer la collita dels productes que havien sembrat al primer semestre del curs. Els alumnes van aprendre a identificar els espinacs, que tenen unes fulles d’un color verd més fosc que les bledes. La ruca també estava a punt, la vam tallar per la base, molt a prop de les arrels. Els enciams estaven molt macos i grossos, i abans de collir-los ens havíem d’assegurar si la part central era turgent, perquè si estava tou, encara no el podíem collir. D’entre d’altres tasques, vam aprofitar per posar a punt la parcel·la 1. on faltava per posar terra nova i fem de cavall. Una vegada fet això, vam fer sembra directa de pèsols, alls i naps. A més vam fer sembra per a planters d’api, enciam roure i bròquil. Els i les alumnes es van distribuir les tasques i van cooperar en tot moment. Alguns d’ells, es van emportar verdura a casa per mostrar a les famílies els productes del nostre espai hort.