ELS PROGRAMES POEFE I POEFA

El nostre Centre educatiu, mitjançant la seva participació en el Pla Educatiu d’Entorn de la ciutat, forma part del “Programa de orientación y refuerzo para el avance y apoyo en la educación”, promogut pel “Ministerio de Educación y Formación Profesional” que compta amb el cofinançament del Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020 (POEFE).  Aquest programa té com a objectiu disminuir l’abandonament prematur i millorar els resultats educatius de l’alumnat mitjançant mesures de suport personalitzades.

A més, participem en el Programa d’orientació i reforç per a la millora i suport en l’educació té com a eix fonamental la reducció i prevenció del fracàs escolar i l’abandonament escolar prematur (POEFA). Aquestes actuacions estan finançades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE) i li hem donat nom al projecte: EXPRESS-ARTE.

Els projectes innovadors, amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat que oferim, tenen com a objectiu ajudar-lo a desenvolupar les seves competències bàsiques mitjançant la personalització de l’aprenentatge i la gestió del propi talent, des de la flexibilització metodològica, la selecció de continguts i el suport educatiu segons les seves necessitats i interessos.

Per a aquest curs 2022-2023 encara hem de concretar com ho farem. Us en mantindrem informats/des.