EL 25 DE NOVEMBRE, DIA PER L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES

Del 21 al 25 de novembre, la Comissió de Coeducació de l’Institut Escola, amb la professora Irene Sabata al capdavant, va organitzar diverses activitats per tal de conscienciar l’alumnat sobre la violència masclista. Des de les tutories de cada grup de l’ESO es va treballar sobre el tema. Els grups de 3r i 4t d’ESO van assistir el 21 de novembre a l’activitat Violències Masclistes Digitals 2.0, que va organitzar el CIOD al Centre Cultural Besòs. Els grups de 1r d’ESO van participar en l’activitat El Consell de les Dones surt al carrer, que va comptar amb la presència de l’alcadessa del municipi. Finalment, en aquest mateix context, al febrer, els grups de 3r i 4t d’ESO participaran en l’activitat Macho man, una instal·lació escènica de teatre document sobre violència masclista que es farà al Centre d’Art Santa Mònica de Barcelona.